اجزاء مختلف ماشين
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
اجزاء مختلف ماشين

اجزاء مختلف ماشين

اجزاء مختلف ماشيناصولا براي تمام وسايلي که داراي منبع قدرت باشند و به خودي خود بتوانند حرکت کنند، مي‌توان کلمه خودرو را بکار برد. ليکن کاربرد اين کلمه در زبان ما داراي محدوده مشخصي است که معمولا به وسايل متحرکي گفته مي‌شود که همگي داراي حرکت بوده و با زمين در تماس هستند. بنابراين به وسايلي مثل قطار ، کشتي و هواپيما خودرو گفته نمي‌شودو......فهرست مطالب:تاريخچه خودروموتورباطريسيلندرخودروپيستونشاسيميل لنگانواع جوشکاريسوپاپکمک فنر:منابع..........................ادامه مطلب در دانل ...


  • تحقیق ماشین های صفحه تراش - shopirani.com

    shopirani.com/product/5367/...

    اجزاء مختلف ماشين صفحه تراش : قسمتهاي عمده ماشين صفحه تراش معمولي قطعاتي هستند كه از سوار نمودن آنها روي يكديگر تشكيل ماشين صفحه تراش را ميدهند.

  • مهندسي مكانيك | کانون دانش (بانک مقالات)

    www.knowclub.com/paper/?p=23

    هدف : الف – گرايش مكانيك در طراحي جامدات . هدف تربيت آزمايشگاهي متخصصاني است كه بتوانند در مراكز توليد و كارخانه‌ها اجزاء و مكانيزم ماشين‌آلات مختلف را طراحي كنند.

  • تحقیق در باره رشته مکانیک

    www.asemankafinet.ir/tag/تحقیق+در+باره+رشته...

    مهندسی مکانیک. هدف: . الف – گرايش مكانيك در طراحي جامدات. هدف تربيت آزمايشگاهي متخصصاني است كه بتوانند در مراكز توليد و كارخانه‌ها اجزاء و مكانيزم ماشين‌آلات مختلف را طراحي كنند.

  • مهندسی مکانیک ساخت و تولید - مكانيك سيالات

    ir-engineer.blogfa.com/category/109

    مهندسي مكانيك – طراحي كاربردي; هدف، تربيت متخصصاني است كه بتوانند در مراكز توليد و كارخانه‌ها اجزاء و مكانيزم‌هاي ماشين آلات مختلف را طراحي كنند.

  • مقاله,تحقیق,پایان نامه اجزاء مختلف ماشين

    poroje20.sellfile.ir/prod-291801-اجزاء+مختلف+ماشين.html

    اجزاء مختلف ماشين اصولا براي تمام وسايلي که داراي منبع قدرت باشند و به خودي خود بتوانند حرکت کنند، مي‌توان کلمه خودرو را بکار برد.

  • سيستم محرکه خودرو،سيستم هاي تعليق، سازه و بدنه خودرو

    www.sanjeshserv.com/hamgam/content.aspx?id=h6BAdhOz/Vg=

    هدف تربیت متخصصانی در زمینه‌‌های مختلف اجزاء خودرو برای طراحی خودروهایی با مصرف سوخت و آلودگی بهینه و راحتی و آسایش بیشتر سرنشین و عمر مناسب در کاربردهای مختلف خودروها می‌باشد.

  • آموزش کار با دستگاه شيردوشی

    https://dampezeshkan.com/archive/15112/آموزش-کار-با...

    سال 1903 اولين بار الکساندر گيليز استراليايی ماشين شيردوشی جديد را ساخت او يک کلاهک و يک لايه داخلی به ماشينی که قبلاً در بريتانيای کبير ساخته شده بود، اضافه نمود. ... اجزاء مختلف يک ماشين ...

  • سايت تخصصي مهندسي مكانيك

    https://mechanicals.tebyan.net

    هدف تربيت آزمايشگاهي متخصصاني است كه بتوانند در مراكز توليد و كارخانه ها اجزاء و مكانيزم ماشين آلات مختلف را طراحي كنند.

  • مهندسی مکانیک | گزینه دو

    article.gozine2.ir/view/3603/مهندسی-مکانیک

    گرايش طراحي جامدات به بررسي انواع نيروها، حركتها و تاثير آنها بر اجزاء مختلف ماشين مي‌پردازد. در واقع مهندس طراحي جامدات با توجه به نيازهاي جامعه ، دستگاهها و ماشين‌هاي مختلف را طراحي مي‌كند.

  • فهرست قطعات خودرو - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/فهرست_قطعات_خودرو

    این مقاله نیازمند تمیزکاری است. لطفاً تا جای امکان آن‌را از نظر املا، انشا، چیدمان و درستی بهتر کنید، سپس این برچسب را بردارید.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: